Nasz zespół

Rozumiemy się bez słów

W kwestiach nauczania rozumiemy się bez słów. Przyświecają nam te same cele: dbamy o to, aby uczniowie benedu zdobywali nowe umiejętności językowe, ale także większą pewność siebie i niezależność.

Oto kilka słów o nas.

  • Sekretariat

    Masz pytania? Tak się składa, że w sekretariacie benedu czekają na Ciebie Gosia i Karolina, które znają na nie odpowiedź. Uśmiechnięte, cierpliwe i pomocne udzielą Ci wszelkich informacji i rozwieją wszelkie wątpliwości.

    Zapraszamy!

    dwie dziewczyny z dokumentami
  • Katarzyna

    • Lektor języka angielskiego, metodyk, właściciel benedu
    • Krótko o sobie: polonistyka oraz lingwistyka stosowana (język angielski i francuski) na Uniwersytecie Warszawskim, wiele szkoleń i webinariów z zakresu metodyki nauczania języków, psychologii oraz zarządzania szkołą językową
    • Ulubione zajęcie: prowadzę szkołę językową benedu
    • Prowadzę szkołę, bo: cenię sobie pracę wśród ludzi, szczególnie w ulubionym zespole benedu, motywują mnie postępy naszych uczniów i ich zadowolenie z naszej pracy
    • Gdybym nie prowadziła szkoły: zajęłabym się uprawą roli, doiłabym kozy i krowy albo zawodowo interpretowałabym metafory i metonimie poetyckie
    • Po pracy: staram się nie stać w miejscu, a więc uczę się języków, dbam o męża, dzieci i psa, poznaję medycynę naturalną, podróżuję, czytam
    • Złota myśl: McMurphy: “But I tried, didn't I? Goddammit, at least I did that..” ― Ken Kesey, One Flew Over the Cuckoo's Nest
    Katarzyna
  • Monika

    • Lektor języka angielskiego, metodyk benedu
    • Krótko o sobie: Certificate of Proficiency in English; z wykształcenia fizyk; szkolenia metodyczne i dydaktyczne pod kątem nauczania dzieci i młodzieży (z uwzględnieniem szczególnych potrzeb edukacyjnych: dysleksja, zespół Aspergera, ale też dzieci szczególnie uzdolnione); uczę od ponad 10 lat; jestem też tłumaczem języka angielskiego (specjalizacja medyczna)
    • Najchętniej uczę: dzieci
    • Jestem lektorką, bo: uwielbiam pracę z dziećmi. To wielka radość patrzeć, jak rosną, zmieniają się, rozwijają zdolności i umiejętności oraz osiągają kolejne cele.
    • Gdybym nie uczyła: pewnie byłabym najlepszym na świecie biofizykiem zajmującym się zwijaniem białek, albo hodowcą kotów - niekoniecznie rasowych. A może nauczycielem fizyki? To też prawdopodobne...
    • Po pracy: spędzam czas z rodziną, tłumaczę, czytam, głaszczę koty, szkolę się...
    • Złota myśl: „Oczywiste nie istnieje.” Dla każdego z nas co innego jest oczywiste. To dotyczy też (a może szczególnie) relacji uczeń-nauczyciel
    Monika
  • Sheila

    • Native speaker języka angielskiego
    • Krótko o sobie: ukończyłam studia licencjackie na Wydziale Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Stony Brook w stanie Nowy Jork oraz studia magisterskie na Wydziale Filologii Angielskiej na Uniwersytecie Binghamton w stanie Nowy Jork, a także zdobyłam uprawnienia do nauczania języka angielskiego w szkołach średnich i wyższych (TEFL)
    • Najchętniej uczę: młodzież i dorosłych, każdy poziom zaawansowania
    • Jestem lektorką, bo: uwielbiam uczyć i kocham swój język ojczysty
    • Gdybym nie uczyła: zostałabym pisarką lub zajęłabym się polityką
    • Po pracy: spędzam wolny czas z synem i mężem, z zainteresowaniem oglądam polskie programy informacyjne
    • Złota myśl: „A good teacher makes strengths of her weaknesses.”
    Sheila
  • Logan

    • Native speaker języka hiszpańskiego
    • Krótko o sobie: ukończyłem studia prawnicze na Universidad Autonoma w Barcelonie, przygotowanie nauczycielskie zdobyłem w ramach szkoleń w Instytucie Cervantesa w Warszawie oraz w szkole językowej Sin Fronteras
    • Najchętniej uczę: dzieci, młodzież, dorosłych, wszystkie poziomy oraz język biznesu
    • Jestem lektorem, bo: mój ojciec również był lektorem i dzięki niemu odkryłem zajęcie, które uwielbiam
    • Gdybym nie uczył: chyba nie pracowałbym, tylko opiekowałbym się dziećmi i rodziną
    • Po pracy: zawsze próbuję być z żoną i rodziną, bo uwielbiam być z nimi
    • Złota myśl: „Nie odkładaj na jutro tego, co możesz zrobić dzisiaj.”
    Logan
  • Katarzyna

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: ukończyłam filologię angielską na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studium Kształcenia Tłumaczy Przysięgłych i Specjalistycznych
    • Najchętniej uczę: osoby dorosłe języka ogólnego oraz biznesowego, lubię również pracować z młodzieżą
    • Jestem lektorką, bo: uwielbiam kontakt z ludźmi
    • Gdybym nie uczyła: pewnie zajmowałabym się psychologią, ponieważ bardzo interesuje mnie ta dziedzina
    • Po pracy: staram się aktywnie spędzać czas, lubię fitness i spotkania z przyjaciółmi
    • Złota myśl: „Jeśli czasem coś się nie udaje teraz, to po to, by udało się lepiej później...”
    Kasia
  • Paweł

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: teorię nauczania poznałem studiując w Instytucie Anglistyki Uniwersytetu Warszawskiego. Od 15 lat próbuję stosować ją w praktyce
    • Najchętniej uczę: poranne zajęcia w przedszkolach, popołudnia z dziećmi i młodzieżą, wieczorne kursy dla dorosłych. W jakiś dziwny sposób tworzą spójną i logiczną całość
    • Jestem lektorem, bo: znam angielski i lubię ludzi. A może odwrotnie?
    • Gdybym nie uczył: Ja jestem mężczyzna pracujący – żadnej pracy się nie boję! W dzieciństwie chciałem być księdzem. Jako nastolatek muzykiem, weterynarzem lub kucharzem w pizzerii
    • Po pracy: muzyka, książki/audiobooki, ciekawostki z zakresu „wiedzy bezużytecznej”, jeśli pogoda i budżet pozwalają – podróże pociągiem po Polsce
    • Złota myśl: „Ironia życia leży w tym, że żyje się je do przodu, a rozumie do tyłu”
    Paweł
  • Magda

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: skończyłam anglistykę i w zawodzie lektora pracuję od 10 lat, lubię ludzi i prace w ogrodzie, kocham zwierzęta i wegańskie jedzenie, nienawidzę niedbałości w stosowaniu naszego języka ojczystego
    • Najchętniej uczę: języka angielskiego, empatii, wrażliwości oraz kreatywności
    • Jestem lektorką, bo: po podróżach do USA zapałałam miłością do języka angielskiego, kultury oraz społeczeństwa amerykańskiego; skończyłam anglistykę i w tym zawodzie pracuję od 10 lat
    • Gdybym nie uczyła: pracowałabym w azylu dla zwierząt i malowała obrazy
    • Po pracy: zajmują mnie moje córeczki, pies, muzyka, książki oraz kultowe kino polskie, europejskie i amerykańskie
    • Złota myśl: „Prostota jest szczytem wyrafinowania.” – Leonardo da Vinci
    Magda
  • Ola

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: Uczę angielskiego od 15 lat. Ukończyłam Uniwersyteckie Kolegium Języka Angielskiego na wydziale Neofilologii UW oraz Filologię Angielską na Uniwersytecie Jagiellońskim. Wierzę, że każdy z nas ma inne predyspozycje i nie ma jednego uniwersalnego podejścia dydaktycznego.
    • Najchętniej uczę: młodzież (12-18 lat) i dorosłych, małe grupy, chętnie prowadzę konwersacje, lekcje kulturowe i sytuacyjne oraz zajęcia 1:1
    • Jestem lektorką, bo: lubię kontakt z ludźmi, lubię i potrafię przekazywać wiedzę, jestem kreatywna, mam otwarty umysł, interesuję się kulturą krajów anglojęzycznych
    • Gdybym nie uczyła: tłumaczyłabym i/lub pisałabym książki, zajmowałabym się czymś artystycznym lub psychologią
    • Po pracy: lubię odwiedzać piękne i ciekawe miejsca (zabytkowe miasta, parki, góry, zamki i ruiny, ciekawe wydarzenia), spędzam czas z przyjaciółmi (ludzkimi, futrzatymi oraz postaciami z książek i ekranu) i eksperymentuję nad kotłem
    Ola
  • Bartłomiej

    • Lektor języka angielskiego i rosyjskiego
    • Krótko o sobie: Ukończyłem studia magisterskie na kierunkutłumaczenia specjalistyczne w ramach języka polskiego, rosyjskiego i angielskiego. Moje kwalifikacje metodyczne potwierdza międzynarodowy certyfikat CELTA. Studiuję również filologię angielską
    • Najchętniej uczę: młodzież i osoby dorosłe. Chętnie prowadzę kursy stacjonarne i firmowe z naciskiem na język ogólny i branżowy
    • Jestem lektorem, bo: lubię kontakt z ludźmi i nie potrafię zbyt długo siedzieć w domu
    • Gdybym nie uczył: prawdopodobnie w większym stopniu poświęciłbym się pracy tłumacza
    • Po pracy: o ile czas pozwala, najchętniej muzykuję z przyjaciółmi
    • Złota myśl: „Człowiek ma w życiu albo wymówki, albo wyniki.”
    Bartlomiej
  • Anżela

    • Lektor języka niemieckiego i rosyjskiego, uprawnienia egzaminatora maturalnego zakresie języka niemieckiego
    • Krótko o sobie: ukończyłam studia z tytułem magistra germanistyki, studia podyplomowe z zakresu handlu zagranicznego na SGH, studia podyplomowe dla tłumaczy języka rosyjskiego na UW, Szkołę Prawa Niemieckiego na UW. Jestem też tłumaczem przysięgłym języka niemieckiego i rosyjskiego
    • Najchętniej uczę: osoby dorosłe, studentów i młodzież licealną
    • Jestem lektorką, bo: lubię uczyć, i uważam, że poznawanie języka obcego pomaga w przełamywaniu stereotypów i zbliża ludzi z różnych kultur
    • Gdy nie uczę: robię tłumaczenia
    • Po pracy: lubię czytać, chodzę do teatru, oglądam filmy
    Anżela
  • Maria

    • Lektor języka hiszpańskiego i angielskiego
    • Krótko o sobie: jestem absolwentką iberystyki na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyłam również Uniwersyteckie Kolegium Nauczycieli Języka Angielskiego. Regularnie biorę udział w szkoleniach i warsztatach dla nauczycieli obu nauczanych przeze mnie języków
    • Najchętniej uczę: różne grupy wiekowe - od szkoły podstawowej po dorosłych na kursach firmowych
    • Jestem lektorką, bo: uwielbiam język hiszpański i sprawia mi ogromną radość dzielenie się moją pasją z innymi
    • Gdybym nie uczyła: byłabym tancerką flamenco
    • Po pracy: spędzam czas z moimi dziećmi i czytam książki
    • Złota myśl: „Kto nie zna języków obcych, nie wie nic o własnym.”
      – Johann Wolfgang von Goethe
    Maria
  • Bartłomiej

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: prowadzę szkolenia językowe w firmach, ukończyłem filologię angielską - studia I i II stopnia na Uniwersytecie SWPS w Warszawie i od ponad 4 lat pracuję jako nauczyciel oraz tłumacz
    • Najchętniej uczę: dorosłych, szczególnie lubię konwersacje z dorosłymi na tematy ogólne i około biznesowe
    • Jestem lektorem, bo: lubię kontakt z ludźmi oraz dzielić się swoją wiedzą z innymi
    • Gdybym nie uczył: byłbym ogrodnikiem. Po angielskim, ogrodnictwo to moja druga pasja.
    • Po pracy: bywam ogrodnikiem
    • Złota myśl: „Without grammar you can say little, but without vocabulary you can say nothing.”
    Bartłomiej
  • Hubert

    • Lektor języka angielskiego i polskiego jako obcego
    • Krótko o sobie: Prowadzę szkolenia w firmach. Ukończyłem studia licencjackie i magisterskie ze specjalizacją tłumaczeniową i nauczycielską oraz studia podyplomowe z nauczania angielskiego i polskiego jako języka obcego. Posiadam też certyfikat CELTA
    • Najchętniej uczę: młodzież i dorosłych
    • Jestem lektorem, bo: w tej pracy mogę pogłębiać i realizować umiejętności i wiedzę
    • Gdybym nie uczył: byłbym tancerzem, mechanikiem samochodowym, chemikiem... albo pracowałbym w korpo, gdzie korzystałbym z umiejętności językowych
    • Po pracy: tańczę disco sambę i bachatę; oglądam vlogi; czytam książki samorozwojowe; interesuję się kulturą japońską, mangą i anime; uczę się japońskiego
    • Złota myśl: „In business as in life, you don't get what you deserve; you get what you negotiate.”
    Hubert
  • Kasia

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: jestem absolwentką filologii angielskiej i Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Wrocławskim. Uczę osoby dorosłe od ponad 20 lat, prowadzę zajęcia Business English dla studentów. Wciąż się uczę, staram się wzbogacać moje doświadczenia i warsztat metodyczny
    • Najchętniej uczę: osoby dorosłe w trybie indywidualnym bądź małych grupach. Moje ulubione obszary nauczania to Business English oraz English for Tourism
    • Jestem lektorką, bo: lubię kontakt z ludźmi, cieszę się obserwując postępy słuchaczy, którzy zdobywają nie tylko nowe umiejętności, ale także większą pewność siebie i niezależność
    • Gdybym nie uczyła: projektowałabym biżuterię i wnętrza, być może zostałabym florystką
    • Po pracy: spędzam czas z rodziną, czytam, pracuję w ogrodzie, maluję
    • Złota myśl: „Ucząc się musisz pozwolić sobie na popełnianie błędów.”

    Katarzyna

    • Lektor języka niemieckiego
    • Krótko o sobie: ukończyłam studia w Nauczycielskim Kolegium Nauczania Języka Niemieckiego Uniwersytetu Warszawskiego oraz germanistykę na Wydziale Neofilologii w Instytucie Germanistyki UW, chętnie biorę udział w szkoleniach
    • Najchętniej uczę: osoby dorosłe
    • Jestem lektorką, bo: sprawia mi to radość i satysfakcję
    • Gdybym nie uczyła: byłabym może trenerem rozwoju osobistego, a może właścicielem gastronomii ze zdrową żywnością. Kto wie?
    • Po pracy: czytam, spotykam się z ludźmi, uprawiam jogę, chodzę do teatru, galerii, cieszę się bliskim kontaktem z przyrodą
  • Joanna

    • Lektor języka angielskiego i francuskiego
    • Krótko o sobie: dziewczyna, mama, warszawianka, ukończona anglistyka oraz kulturoznawstwo ze specjalnością lingwistyka, obecnie – studia na wydziale Język i Społeczeństwo
    • Najchętniej uczę: tych, którzy (niezależnie od tego, na ile znają język) żartują w odpowiedziach
    • Jestem lektorką, bo: jestem pomocna. Native speaker jest świetny w idiomach, modnych słówkach, akcencie, smaczkach obyczajowych; lektor polski pokazuje różnice między językami, pomaga zrozumieć, skąd się biorą błędy i proponuje mnemotechniki łatwiejszego zapamiętywania
    • Gdybym nie uczyła: nie spotkałabym tylu ciekawych, fajnych ludzi…
    • Po pracy: najchętniej myślę o niebieskich migdałach
    • Złota myśl: „Testy bywają stresujące i czasem trudno zabrać się do pracy, ale samo uczenie się jest przyjemnością.”

    Dominika

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: Nauczanie to moje wieloletnie hobby, które przerodziło się w pracę. Dlatego skończyłam studia filologiczne w Lingwistycznej Szkole Wyższej. Dodatkowo spędziłam kilka miesięcy w roku w Wielkiej Brytanii, gdzie poznałam język w jego bardziej praktycznym niż podręcznikowym wymiarze
    • Najchętniej: przygotowuję swoich uczniów do ważnych egzaminów językowych, ponieważ ich sukcesy są również moimi, co daje ogromną porcję satysfakcji z naszych wspólnych starań
    • Jestem lektorką, bo: każdy dzień zaskakuje mnie czymś innym i stawia przede mną nowe wyzwania, które uwielbiam
    • Gdybym nie uczyła: prawdopodobnie szybko bym się zorientowała, że należy zacząć
    • Po pracy: taniec, sporty wodne i pomoc zwierzętom
    • Złota myśl: „One life, live it well.”
  • Ewa

    • Lektor języka francuskiego i włoskiego
    • Krótko o sobie: jestem absolwentką filologii romańskiej oraz francusko-polskiej szkoły podyplomowej w zakresie zarządzania europejskiego. Pracuję jako lektor języka francuskiego i języka włoskiego od 16 lat. Doskonalę swój warsztat pracy (szkolenia).
    • Najchętniej uczę: dorosłych oraz młodzież, osoby przebywające za granicą, przygotowuję do certyfikatów, chętnie bardzo zaawansowane
    • Jestem lektorką, bo: mam zasoby pozytywnej energii i staram się, aby moje zajęcia były pozbawione nudy, stosuję różnorodne metody i techniki pracy oraz urozmaicone środki dydaktyczne
    • Gdybym nie uczyła: zainteresowałabym się głębiej psychologią lub pracowałbym we własnej firmie
    • Po pracy: jestem pasjonatką zumby, współczesnej literatury francuskiej, spacerów oraz jazdy na rowerze, a także - podróży
    • Złota myśl: „Nie ma rzeczy niemożliwych do osiągnięcia.”

    Joanna

    • Lektor języka angielskiego
    • Krótko o sobie: Uniwersytet Warszawski, Wydział Neofilologii, Filologia Angielska, specjalizacja: metodyka nauczania. Regularnie biorę udział w konferencjach i szkoleniach metodycznych oraz warsztatach i webinariach
    • Najchętniej: młodzież i dorosłych, język angielski ogólny, z zakresu biznesu i medyczny
    • Jestem lektorką, bo: spełniam się i realizuję się w tej pracy, a ponadto daje mi ona mnóstwo satysfakcji
    • Gdybym nie uczyła: to byłabym przewodnikiem turystycznym na Big Island (Hawaje)
    • Po pracy: najchętniej relaksuję się z moją Córką czynnie uprawiając sporty: pływanie, biegi i jazdę na rowerze, z dobrą lekturą oraz podróżując....
    • Złota myśl: „You are capable of achieving anything you believe in.”
  • Hanna

    • Lektor języka hiszpańskiego i rosyjskiego
    • Krótko o sobie: studia wyższe w Moskiewskim Pedagogicznym Instytucie Języków Obcych ze specjalizacją w języku hiszpańskim i rosyjskim (wydział tłumaczenia kabinowego), w ramach inicjatywy Sokrates kilka wyjazdów na szkolenia metodyczne do Hiszpanii, wiele lat spędzonych w Meksyku
    • Najchętniej uczę: dzieci i dorosłych, ostatnio częściej - dorosłych
    • Jestem lektorką, bo: trochę przypadkowo rozpoczęła się moja przygoda dydaktyczna, z czasem stając się ulubionym zajęciem
    • Gdybym nie uczyła: zajęłabym się ogrodnictwem lub florystyką
    • Po pracy: zajmuję się domem i ogródkiem , spotykam się ze znajomymi i pomagam w organizowaniu spotkań i rekolekcji chrześcijańskich
    • Złota myśl: „Wszystko ma swój czas i każda sprawa pod niebem ma swoją porę.”

    Katarzyna

    • Lektor języka rosyjskiego
    • Krótko o sobie: ukończyłam filologię rosyjską na Uniwersytecie Warszawskim
    • Najchętniej: dorosłych, indywidualnie lub w małych grupach, chętnie w formie konwersacyjnej, język biznesu
    • Jestem lektorką, bo: lubię kontakt z ludźmi
    • Gdybym nie uczyła: pracowałabym jako psychodietetyk
    • Po pracy: lubię oglądać filmy, uprawiam nordic walking i jeżdżę na rowerze
    • Złota myśl: „Zdrowe nawyki – zdrowa Ty”
  • Nasi partnerzy edukacyjni
    addvantageNational Geographic Learning
  • Płatności internetowe
    payU
  • Rabaty dla rodzin
    Karta dużej rodziny

Napisz do nas

Formularz kontaktowy

Możecie mi odpowiedzieć telefonicznie

.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Katarzyna Chodorowska-Zdebiak prowadząca Szkołę Językową benedu z siedzibą w Pruszkowie (05-804), al. Wojska Polskiego 60A, kontakt: benedu@benedu.pl Czytaj więcej.

Akceptuję, że benedu będzie przekazywać mi telefonicznie i e-mailem informacje o ofercie kursów językowych benedu. Czytaj więcej.